Aktuality

ERP řešení VENTUS umožní kontrolu dat obchodních partnerů z dalších rejstříků


3. srpen 2012


ERP řešení VENTUS® z produkce společnosti KVADOS, a.s., bude od nové kvartální verze podporovat propojení s rejstříky ARES a VIES. Zatímco ARES (Administrativní registr ekonomických subjektů) spadá pod Ministerstvo financí České republiky a poskytuje informace o ekonomických subjektech registrovaných v České republice, VIES (VAT Information Exchange System) provozuje Evropská komise a kontroluje registraci subjektů k DPH v rámci Evropské unie. Uživatelům se tak usnadní kontrola důležitých dat, které evidují u svých obchodních partnerů. Již nyní komunikuje VENTUS® s registrem Creditcheck, který ověřuje bonitu.

Vedle posílené kontroly ukládaných údajů se usnadní i jejich zadávání. Nově bude možné například podle vloženého IČ doplnit z rejstříku ARES třeba přesný název či adresu subjektu automaticky. Verifikace bude fungovat i pro již existující záznamy.

Napojení na rejstřík VIES pro změnu usnadní obchodování se zahraničními partnery. VIES poskytuje informaci, zda je dané DIČ aktivní – tedy zda je subjekt plátcem DPH. Při prodeji zboží v rámci Evropské unie lze plátcům DPH vystavit fakturu bez DPH. Jedná se tak o zásadní informaci ovlivňující způsob vystavování faktur.

Propojení systému VENTUS® s rejstříky ARES a VIES je technologicky ošetřeno vlastní aplikační vrstvou QAS, kterou společnost KVADOS, a.s., vyvíjí pro celou šířku produktového portfolia. Je tak možné využívat nové funkce v případě potřeby i u dalších řešení.


O společnosti KVADOS, a.s.

Společnost KVADOS, a.s., je významným systémovým integrátorem a výrobcem vlastních informačních systémů. Klíčové produktové skupiny VENTUS®, myAVIS™, myWORK™, myCASH™ a myFABER™ jsou určeny společnostem působícím ve výrobním, obchodním, distribučním, servisním nebo logistickém sektoru. Novinkami roku 2011 jsou informační systém myTEAM™ k řízení optimálního oběhu dokumentů uvnitř firmy, komplexní řešení spolehlivého a maximálně bezpečného provozu aplikací, dat a projektů myDATACENTER™, řešení pro logistiku a skladování mySTOCK™ a komplexní řešení pro efektivní využívání strojního vybavení a řízení výroby myMACHINE™.

KVADOS, a.s., působí na trhu již od roku 1992 a v současnosti je aktivní ve většině středoevropských zemí. Využívá k tomu vlastních obchodních zastoupení, ale také rozsáhlé sítě obchodních partnerů. Roční obrat společnosti přesahuje 150 milionů Kč a počet odborných spolupracovníků překročil hranici 130 lidí.

Společnost KVADOS, a.s., opakovaně zvítězila v mezinárodní soutěži Microsoft Awards, což potvrzuje vyspělost a přínosy vyvíjených produktů. Mimo to je KVADOS, a.s., například Gold Certified Partner společnosti Microsoft, T-Mobile Solution TOP Partner v České republice, Hewlett-Packard Preferred Partner a ESET Gold Partner.
 

KVADOS , a.s.
Novoveská 1139/22, 709 00 Ostrava-Mariánské Hory, Česká republika
Tel.: +420 596 126 210 (211)
 
Kontaktní osoba:
Jiří Vaculík, PR manažer, vaculik@kvados.cz, tel.: +420 731 131 449