Aktuality

KVADOS představil mySTOCK na konferenci LOG-IN 2012


16. listopad 2012


Společnost KVADOS, a.s., byla v letošním roce partnerem konference LOG-IN 2012. Akci podpořila v rámci strategie rozšiřující počet odborných eventů, na kterých prezentuje své produkty a řešení. Účastníci měli možnost seznámit se s aktuální verzí produktu mySTOCK™, který nabízí komplexní řešení pro oblast logistiky a skladování (warehouse management systémů – WMS). Odborné fórum zaměřené na nejefektivnější řešení, inovace, nové projekty a případové studie v logistice na českém trhu hostil 25.–26. října 2012 pražský hotel Ambassador Zlatá Husa. Setkání se zúčastnilo na 300 profesionálů z řad zákazníků i dodavatelských firem, kteří sdíleli nejnovější zkušenosti s ostatními specialisty v oboru.

„Největším přínosem této a podobných akcí je, že se značka KVADOS a její produkt mySTOCK dostávají do povědomí odborníkům ze segmentu logistiky. Za experty na logistiku a warehouse management jsme našimi zákazníky a subdodavateli považováni již léta,“ říká Stanislav Vaďura, Key Account Manager KVADOS, a.s., který se specializuje právě na oblast logistiky a WMS. „Nyní jsme se zaměřili na budování znalosti naší značky, produktu a spojení s oblastí logistiky. Rozšířením povědomí o našich kompetencích a úspěšných projektech chceme zvýšit pozornost širšího spektra odborné veřejnosti,“ dodává S. Vaďura.

LOG-IN 2012 byl již 9. ročníkem konference. Mezi novinkami, které si pochvalovali jak potenciální poskytovatelé, tak uživatelé služeb, byla krátká kontaktní 10minutová setkání inspirovaná formátem „speed dating“ (neboli „rychlorande“). „I takto krátké rozhovory dávají zajímavý potenciál několika projektům,“ uzavírá Stanislav Vaďura.


O společnosti KVADOS, a.s.

Společnost KVADOS, a.s., je významným systémovým integrátorem a výrobcem vlastních informačních systémů. Klíčové produktové skupiny VENTUS®, myAVIS™, myWORK™, myCASH™ a myFABER™ jsou určeny společnostem působícím ve výrobním, obchodním, distribučním, servisním nebo logistickém sektoru. Novinkami roku 2011 jsou informační systém myTEAM™ k řízení optimálního oběhu dokumentů uvnitř firmy, komplexní řešení spolehlivého a maximálně bezpečného provozu aplikací, dat a projektů myDATACENTER™, řešení pro logistiku a skladování mySTOCK™ a komplexní řešení pro efektivní využívání strojního vybavení a řízení výroby myMACHINE™.

KVADOS, a.s., působí na trhu již od roku 1992 a v současnosti je aktivní ve většině středoevropských zemí. Využívá k tomu vlastních obchodních zastoupení, ale také rozsáhlé sítě obchodních partnerů. Roční obrat společnosti přesahuje 150 milionů Kč a počet odborných spolupracovníků překročil hranici 130 lidí.

Společnost KVADOS, a.s., opakovaně zvítězila v mezinárodní soutěži Microsoft Awards, což potvrzuje vyspělost a přínosy vyvíjených produktů. Mimo to je KVADOS, a.s., například Gold Certified Partner společnosti Microsoft, T-Mobile Solution TOP Partner v České republice, Hewlett-Packard Preferred Partner a ESET Gold Partner.
 

KVADOS , a.s.
Novoveská 1139/22, 709 00 Ostrava-Mariánské Hory, Česká republika
Tel.: +420 596 126 210 (211)
 
Kontaktní osoba:
Jiří Vaculík, PR manažer, vaculik@kvados.cz, tel.: +420 731 131 449