Aktuality

KVADOS se ve spolupráci s ppm factum představil na Retail Summitu 2013


11. únor 2013


5. a 6. února 2013 se v Clarion Congress Hotelu Praha uskutečnil Retail Summit 2013, neboli setkání nejvýznamnějších firem působících na obchodním trhu střední Evropy. Nechyběla na něm ani společnost KVADOS, a.s., která se představila na stánku svého zákazníka ppm factum a.s. Právě tato firma byla zlatým partnerem akce a poprvé zde odhalila zcela nové a unikátní řešení ppm shelf track, jehož technologickou část připravila společnost KVADOS, a.s.

ppm shelf track je technologicky založen na mobilním informačním systému myAVIS™ a jedná se o jeden z prvních projektů na platformě Android. Řešení nabízí nový přístup k merchandisingu, jelikož výrazně zvyšuje spolehlivost a kontrolu pracovníků, kteří díky tomu lépe a rychleji plní úkoly v prodejnách. Tím mají klienti garantováno například správné vystavení zboží a jeho dostatek, mohou kontrolovat reklamní akce a podobně. To vše samozřejmě pohodlně elektronickou cestou, na dálku a velmi rychle, neboť jsou merchandiseři vybaveni namísto papírových formulářů smartphony, které dokážou pořizovat fotodokumentaci i zaznamenávat GPS polohu.

ppm shelf track se představil formou názorného videa, které ukazovalo rutinní průběh dne a činnosti merchandisera. Video bylo doplněno prezentací a případovou studií Pavla Říhy (Commercial Director CEE, ppm factum a.s.) a Aleše Pastorka (General Manager Henkel Beauty Care, HENKEL ČR, spol. s r.o.) s podtitulem „víra je dobrá, ale jistota je lepší“. Rovněž na realizaci videa se společnost KVADOS, a.s., podílela.

Není bez zajímavosti, že také HENKEL ČR, spol. s r.o., využívá produkt myAVIS™ společnosti KVADOS, a.s., a sice vertikálu SFA pro řízení obchodních týmů. Ukazuje se tak, že systém myAVIS™ má velmi široké uplatnění a volí jej nejvýznamnější firmy na trhu.


O společnosti KVADOS, a.s.

Společnost KVADOS, a.s., je významným systémovým integrátorem a výrobcem vlastních informačních systémů. Klíčové produktové skupiny VENTUS®, myAVIS™, myWORK™, myCASH™ a myFABER™ jsou určeny společnostem působícím ve výrobním, obchodním, distribučním, servisním nebo logistickém sektoru. Novinkami roku 2011 jsou informační systém myTEAM™ k řízení optimálního oběhu dokumentů uvnitř firmy, komplexní řešení spolehlivého a maximálně bezpečného provozu aplikací, dat a projektů myDATACENTER™, řešení pro logistiku a skladování mySTOCK™ a komplexní řešení pro efektivní využívání strojního vybavení a řízení výroby myMACHINE™.

KVADOS, a.s., působí na trhu již od roku 1992 a v současnosti je aktivní ve většině středoevropských zemí. Využívá k tomu vlastních obchodních zastoupení, ale také rozsáhlé sítě obchodních partnerů. Roční obrat společnosti přesahuje 150 milionů Kč a počet odborných spolupracovníků překročil hranici 130 lidí.

Společnost KVADOS, a.s., opakovaně zvítězila v mezinárodní soutěži Microsoft Awards, což potvrzuje vyspělost a přínosy vyvíjených produktů. Mimo to je KVADOS, a.s., například Gold Certified Partner společnosti Microsoft, T-Mobile Solution TOP Partner v České republice, Hewlett-Packard Preferred Partner a ESET Gold Partner.
 

KVADOS , a.s.
Novoveská 1139/22, 709 00 Ostrava-Mariánské Hory, Česká republika
Tel.: +420 596 126 210 (211)
 
Kontaktní osoba:
Jiří Vaculík, PR manažer, vaculik@kvados.cz, tel.: +420 731 131 449