Aktuality

Společnost K2 atmitec představila novou verzi K2 MONDE


Ostrava, 1. 11. 2012 


Ve dnech 10. - 11. října 2012 se uskutečnil každoroční workshop společnosti K2 atmitec, letos již podruhé v kongresových sálech a salóncích hotelu Holiday Inn Brno. Během dvou dnů byla historicky nejvyššímu počtu uživatelů představena nová verze Informačního systému K2 MONDE, která v sobě snoubí klíčové vývojové novinky posledního roku.


„Slovní název verze je nejen vyjádřením klíčových novinek v aktuální verzi systému, ale také dalšího směru vývoje naší společnosti ke světovým trendům na IT trhu. Konkrétně představuje Mobilní technologie, Otevřenost systému, Notifikace, Desktop neboli novou plochu a Efektivitu, kterou uživatelům přináší. Zároveň je systém uživatelsky přívětivý, vhodný pro všechny firmy různých velikostí i oborů a ve spojení s možnostmi datového centra dostupný odkudkoliv,“ říká Pavel Motan, obchodní ředitel K2 atmitec.

Během společného dopoledního programu se účastníci dozvěděli, jak mohou využít aplikace v mobilních technologiích při chodu firmy, které informace jsou ty správné a jaké operační systémy lze aktuálně využít (Windows Phone, Android). Dále co to jsou notifikace a k čemu slouží, pro koho je určen webový klient nebo jak funguje nový modul úkolů.

„Pro mobilní technologie jsme připravili modul CRM, takže nyní může uživatel přímo z „terénu“ vkládat, editovat či nahlédnout do aktivit u zákazníka. Systém upozorňování na důležité stavy a události jsme představili také jako nástroj, jak předcházet krizovým situacím díky včasnému informování uživatele. A webový klient byl od uvedení na trh v loňském roce doplněn, a to o callcentrum, zásilkové služby, úkoly a zakázky,“ dodává Pavel Motan.

Odpolední program byl rozdělen do 5 tematických salónků – Business, Administration, Production, Economic a Cloud. Program se věnoval manažerským oblastem jako je Business Intelligence, workflow, sledování mobilních objektů, zásilkové služby atd. Dále pak nové ploše, jejíž největší předností je dostupnost všech informací z jednoho místa, novinkám ve výrobě a modulu Servis, který spravuje reklamační řízení, změnám v účetnictví či hlavní knize, a v neposlední řadě zálohování, vizualizaci, dohledu nad technologiemi, cloudovým službám atd.

„K2 workshopu se zúčastnilo více než 110 společností, tedy téměř 200 účastníků z řad manažerů, IT odporníků či ekonomů. Neustále se zvyšující trend je pro nás ukazatelem správného vývoje směrem k potřebám uživatelů a věříme, že se nám jej podaří s úspěchem udržet i v příštím roce,“ doplňuje závěrem Motan.

O společnosti K2 atmitec

Společnost K2 atmitec s.r.o. vznikla v roce 1991 a po dlouholetém působení na trhu informačních technologií patří mezi přední výrobce a dodavatele informačních systémů. Postupem času společnost rozšířila pole své působnosti a nyní se na trhu profiluje jako dodavatel komplexních ICT řešení šitých na míru zákazníka. Společnost zaměstnává špičkové programátory, vysoce kvalitní projektové manažery a konzultanty, kteří profesionálně řídí implementaci do prostředí zákazníka. V současnosti pracuje jen s IS K2 více než 13 000 uživatelů v rozmanitých společnostech v různých zemích světa.