Dopravní podnik Ostrava se stal novým zákazníkem společnosti KVADOS, v červnu podepsal smlouvu na využívání softwaru myTEAM®. Ve výběrovém řízení ocenil klient především kvalitu řešení a uživatelskou přívětivost, ergonomický design a možnosti customizace produktu, to vše ve spojení s příznivou cenou.
Dopravní podnik Ostrava a.s. provozuje městskou hromadnou dopravu v Ostravě. Zakladatelem společnosti, která je současným představitelem více než stodvacetileté tradice veřejné dopravy v regionu, je statutární město Ostrava.
Dopravní podnik Ostrava doposud obdobný software nevyužíval, společnost KVADOS tak u něj zavádí zcela nový systém v oblasti informačních systémů pro správu dokumentů (DMS – Document Management System). Produkt bude uživatelsky nastaven na základě potřeb klienta, specifické požadavky budou zapracovány do standardních agend systému myTEAM® tak, aby pokryly veškeré procesy nového klienta. Řešení myTEAM® budou používat všichni pracovníci DPO od zástupců top managementu až po řadové zaměstnance, a to jak na stolních počítačích, tak na tabletech a mobilních zařízeních. Celkový počet uživatelů dosáhne čísla 2000.
A jaká jsou očekávání Dopravního podniku? Management společnosti spoléhá především na zvýšení produktivity při práci s dokumenty, zamezení duplikací při ukládání dat, zkrácení a zpřehlednění schvalovacího procesu i okamžitý přístup k požadovaným dokumentům bez ohledu na jejich umístění a formát. Přínosem bude také možnost vyhodnocení jednotlivých procesů a identifikace úzkých míst. Přechod z papírového a ručně řízeného oběhu dokumentů na automatizovaný systém má přinést vyšší efektivitu práce a procesně správně řízenou organizaci. Nejbližší oblastí pro budoucí spolupráci je potom pokrytí oblasti personalistiky, logistiky a obecných režijních distribuovaných procesů DPO.