Trendem budoucnosti všech CRM systémů bude digitální rutina
Žijeme v digitální době, ve které přední dodavatelé CRM systémů neustále inovují a zdokonalují klíčové funkce, jakými jsou například umělá inteligence, se schopností zlepšit a optimalizovat míru konverzí, nebo nástroj omnichannel, pomocí něhož je možné zvyšovat prodeje díky personalizované reklamě. Dalším typickým znakem nových technologií je shromažďování a ukládání relevantních dat na jednom místě ideálně v cloudovém prostředí CRM systému, které zvyšuje spokojenost všech uživatelů, kteří přijdou se CRM systémy do denního styku, a to bez ohledu na místo výkonu práce.
Jaká je současná situace využití CRM systémů ve firmách a jaká je jejich budoucnost? To se dočtete v článku Jany Danišové, marketingové manažerky společnosti D3Soft, jež se mimo jiné zabývá vývojem a implementací CRM systémů pro střední a velké obchodní společnosti.
IT Cluster, z.s.
Svou koncepcí naše sdružení spojuje vzdělávací instituce a podnikatelské subjekty, především z oblasti ICT, do celku, jehož posláním je zajistit přípravu lidských zdrojů, vytvořit potenciál pro řešení inovačních projektů a zajistit společné aktivity v oblasti marketingu.
Partneři
Moravskoslezský kraj
Krajská hospodářská komora MSK
Město Ostrava
Agentura pro regionální rozvoj
IT4Innovations
Projekty
Kontaktujte nás
IT Cluster, z.s.
Novoveská 1139/22
709 00 Ostrava-Mariánské Hory